Close icon

Yleiset sopimusehdot

Voimassa 10.08.2020 alkaen

BRICOFLOR Suomi jälleenmyy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Korttimaksut

Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Bricoflor Suomen tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan toimesta.

Maksaminen tilisiirrolla

Kun maksat tilisiirrolla, saat pankkitietomme ja vahvistuksen, kun tilauksesi on valmis. Tavarat lähetetään saatuamme rahat tilillemme. Voit myös lähettää meille maksutodistuksen sähköpostitse tai faksilla, jolloin tilauksesi käsitellään heti.

Maksaminen PayPal-sovelluksella
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti PayPal-sovelluksella. PayPal-sovellusta voivat käyttää kaikkien pankkien asiakkaat. Maksu veloitetaan oletusarvoisesti PayPal-sovellukseen tallennetulta kortilta.

Lue lisää PayPalin tietosuojasta: https://www.paypal.com/fi/webapps/mpp/ua/privacy-full

Maksaminen Klarnan laskulla

Klarnan lasku on turvallinen ja helppo maksutapa. Maksat ostohinnan ilman korkoa tai muita maksuja vasta, kun tuotteet on toimitettu sinulle. Laskultasi löydät kaikki tarvitsemasi maksutiedot: tilinumeron, eräpäivän sekä viitenumeron. Käytäthän maksaessasi aina laskun viitenumeroa. Näin varmistat, että maksusi kohdistuu oikealle laskulle. Koska kaikilla laskuillamme on oma viitenumeronsa, ei useampien laskujen maksaminen yhdellä viitenumerolla ole mahdollista.

Lue lisää Klarnan tietosuojasta: https://www.klarna.com/fi/tietosuoja/

Erityistapauskset

(1) Emme tarjoa palautusoikeutta tavaroille, jotka on erityispyynnöstä räätälöity asiakkaalle.
(2) Tuotteiden palautus tapahtuu asiakkaan kustannuksella ja kaikki tavarat, joita ei osteta, on palautettava Saksaan.

Yhteystiedot ja asiakaspalvelu

Mikäli sinulla on kysymyksiä, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 09 4270 4082/ s-posti: info@bricoflor.fi (ma-pe 10.00-18-30 ) tai yhteydenottolomakkeen kautta.

Bricoflor Suomi noudattaa toiminnassaan henkilötietolakia. Lue tietosuojaselosteemme täältä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen noin 14 päivä. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Hinnat

Tuotteiden hinnat on ilmoitettu verkkosivuillamme. Verkkosivusto sisältää suuren määrän tuotteita, joten on aina mahdollista, että jotkut verkkosivuston hinnat saattavat olla vääriä. Varmennamme hinnat osana myyntimenettelyjämme, jotta tuotteen oikea hinta ilmoitetaan, kun maksat tuotteesta.

Tuotteiden hinnan lisäksi perimme toimitusmaksun. Verkkosivun hinnat sisältävät aina arvonlisäverot (tarvittaessa). Tuotteiden hinnat voivat muuttua milloin tahansa, mutta muutokset eivät vaikuta voimassa oleviin sopimuksiin.

Käyttäjän vastuu

Käyttäjä sitoutuu käyttämään Bricoflor- verkkokauppaa ohjeiden mukaisesti.

  • Käyttäjän tulee täyttää tilaus- ja toimitusehdoissa mainitut vaatimukset.
  • Käyttäjä sitoutuu antamaan itsestään totuudenmukaisia tietoja verkkokaupan rekisteröitymislomakkeella ja muuttamaan mahdolliset virheelliset tiedot viivytyksettä.
  • Käyttäjä hyväksyy tilausta koskevat tilaus- ja toimitusehdot.
  • Käyttäjä hyväksyy Bricoflor Suomen.
  • Käyttäjä vastaa Bricoflor Suomen ja sen yhteistyökumppaneiden tekijänoikeuksilla suojatun materiaalin luvattomasta käyttämisestä aiheutuvista seuraamuksista.

Sovellettava laki ja riidanratkaisu

Tähän Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla. Ellei neuvotteluissa päästä yksimielisyyteen, sopimuksesta aiheutuvat riidat ratkaistaan lopullisesti välimiesmenettelyssä Keskuskauppakamarin välimiesmenettelysääntöjen mukaisesti. Välimiesmenettelyn paikka on Helsinki.

Vaikka jokin tämän sopimuksen kohta todettaisiin pätemättömäksi, laittomaksi tai kannekelvottomaksi, se ei vaikuta muiden sopimuskohtien pätevyyteen, vaan ne säilyvät voimassa.